جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تصاویر/ آئین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

حوزه/ امام جمعه زنجان با بیان اینکه ارتباط با مردم و مردم با حاکمیت باید متقابل باشد، گفت: حل مشکلات با ارتباطات انسانی پیش رونده است و همفکری در این قضایا حرف اول را می‌زند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی امروز در مراسم معارفه خود که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم تلاش کنیم جلسات مفید برگزار شود تا بتوان از برنامه‌های مختلف کمال استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: نمایندگان ولی فقیه همه از علما و فرهیختگان هستند و تقدیر رقم زد تا فرزندی از دیار زنجان برای خدمت‌رسانی حاضر شود و مسئولیتی که بر عهده گرفته را به یاری همگان به نحو احسن انجام دهد.

امام جمعه زنجان گفت: باید در نظر داشت مأموریت‌هایی که مقام معظم رهبری برای نمایندگان خود در شهرهای مختلف قرار داده‌اند، از عهده یک نفر بر نمی‌آید و برای بهتر وارد شدن باید نظم، اتحاد و وحدت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پرورش استعداد علمی و عملی، تلاش برای تحقق امورات مختلف همه با اتحاد میسر خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر خارج از این موضوع باشد فرمایشات رهبری بر زمین خواهد ماند. برای تحقق اهداف از همه طلب مساعدت دارم تا به بهترین شکل وارد شویم و مقام معظم رهبری خشنود باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه حل تمام موضوعات در گرو قوانین آئین‌نامه و ضوابط نیست گفت: حل مشکلات با ارتباطات انسانی پیش رونده است و همفکری در این قضایا حرف اول را می‌زند.

وی تاکید کرد: ارتباط با مردم و مردم با حاکمیت باید متقابل باشد و اگر مودت عمیق نباشد فرمایشات آقا روی زمین خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha